Las Vegas

11 augustus 2018 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Eergisteren (donderdag) hadden we zoals gezegd een relax dag. Een paar wasjes weggewerkt en voor de rest heerlijk bij zwembad(je) gezeten en gezwommen. Op elke campground vind je bij het zwembad Nederlanders. Lekker makkelijk. Je hoeft niet buitenlands te praten.

Gisteren zijn we van Zion Park naar Las Vegas gereden. Na aankomst gelijk weer in zwembad gedoken. Het is hier 40+ graden. ’s Avonds de Uber taxi gepakt en naar De Strip gegaan. We voelden ons als mieren daar. Wat een mensenmassa! De watershow ’s waren prachtig (zie video, doe geluid aan). Om af te koelen (het was nog steeds erg warm) liepen we regelmatig een casino binnen. We twijfelden of we een gokje zouden wagen, maar hebben het niet gedaan nadat we precies konden voorspellen bij welk nummer het balletje bij roulette zou terechtkomen. Precies bij een nummer waar geen fiche op lag. Toeval of …? We hielden het maar bij kijken.

Vannacht voor het eerst de airco in de camper aangehouden. Het was zonder niet te doen.

Vanmorgen (zaterdag) vonden we een briefje bij de deur. De security medewerker had vannacht een rondje om onze camper gedaan en zag dat de afvoerbuis niet correct was aangesloten. En we hadden een waslijn gespannen aan onze zonnewering. Ook dat mag niet. Gelukkig op de vorige campground wel. Hoe hadden we anders onze was moeten drogen?WasdagVoor RenéWat een lichtSweetGouda on tour!CasinoOorlog in de keukenSterretjesDoe mij maar na

1. Jeanne:
    11 augustus 2018
    Wat een strenge regels allemaal. Lijkt Nederland wel. En zijn jullie Elvis nog tegengekomen?
    Wat een mooie video! Het ziet er allemaal schitterend misschien een beetje "over the top" Nu nog veel plezier.
  2. Melinda:
    13 augustus 2018
    Altijd weer die security medewerkers die wat te zeuren hebben. ☺
    Waslijn mag niet aan je eigen camper hangen?