The End

21 augustus 2018 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Gistermiddag zijn we naar de stad gegaan. Eerst gestopt bij het uitzichtpunt dat uitkijkt op de berg waar “Hollywood” op staat. Daarna even over de “Walk of fame” gelopen. We zochten spelers van de films “Fast and furious” zoals Vin Diesel en Paul Walker, maar konden die niet vinden.

Hierna zijn we naar de “Dodgers” stadium gegaan voor een honkbalwedstrijd. Hier hadden we in Nederland al kaartjes voor gekocht. Een echte Amerikaanse afsluiting van onze vakantie. Helaas verloren de Dodgers met 3-5 van de Cardinals. Wel werd er 3x een homerun geslagen.

Vandaag leveren we eerst de huurauto in en gaan we daarna naar onze laatste campground in LA. Deze is vlakbij het inleverpunt waar we woensdagochtend onze camper moeten inleveren. Dan met de Uber naar het vliegveld voor onze vlucht KL0604 om 16.50 uur (Amerikaanse tijd) richting Nederland. We hopen donderdag om 12.15 uur (Nederlandse tijd) veilig te landen op Schiphol.

Dit was onze laatste reisblog.

We vonden het super dat jullie onze blogs gevolgd hebben en reacties plaatsten. Bedankt hiervoor.

Veel liefs en groetjes,

René, Ciska, Dennis en Erik

HollywoodThis is where it all beganWalk of FameOok een HeroDodgersPrima plekje hadden weGame onPanorama view

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jeanne:
    21 augustus 2018
    Jullie hebben een fantastische vakantie gehad en ik heb mee genoten door alle leuke berichtjes en foto`s. Bedankt. Groetjes.
  2. Erica:
    Good morning campers,
    zijn jullie verslaafd geraakt aan het reizen met een RV? Jullie hebben een geweldig reis gemaakt en ik zal de reisverhalen missen. Ik wens jullie een goede vlucht!
  3. Egbert vonk:
    21 augustus 2018
    Zo te lezen hebben jullie een zeer goede vakantie achter de rug wat een mooie verhalen en mooie foto's
    verder een goede terug reis en we spreken en zien erik het weekend in fryslan
  4. Lynda Weerstand:
    21 augustus 2018
    Na een super-vakantie een hele goede vlucht naar Nl toegewenst! Groetjes
  5. Nixo:
    22 augustus 2018
    Jullie zien er heerlijk ontspannen en tevreden uit. Erg leuk om te zien! Getuige jullie foto’s hebben jullie er volop van genoten.
    Ik ook, het was erg leuk.
    Fijne reis terug en hopelijk valt de jetlag mee.
  6. Youp van Hees:
    22 augustus 2018
    leuk deelgenoot geweest te mogen zijn van jullie trip door de states. mooie foto's en mooie verhalen mogen lezen. dank daarvoor. rustig terugreis en we spreken elkaar weer
  7. Wilma:
    22 augustus 2018
    Jullie droomreis is het geworden.Goede vlucht en zie je snel Cis.
  8. Joke:
    22 augustus 2018
    Prachtige reis. Straks mag je weer je bakfiets besturen René :-)
  9. Yvonne Smit:
    22 augustus 2018
    Heel goede reis terug. We zijn benieuwd naar alle foto's.