Toertje en schildpadden

23 juni 2019 - Kralendijk, Nederlandse Antillen

Gisteren (vrijdag) zijn we 's middags in de auto gestapt om nog wat van het eiland te bekijken. Eerst zijn we naar Seru Largu gereden. Dat ligt 123 meter hoogte. Vandaar uit een mooi uitzicht over Kralendijk.

Daarna doorgereden naar Onima Indian Inscriptions. De naam zegt het al, tekeningen van indianen in de rotsen. Op de terugweg gestopt bij de kust. Oh...wat kan de zee ruig zijn aan de oostkust (zie video). Kunnen we zo van genieten.

Terug gereden naar Kralendijk en afgeslagen richting de Lagune. Alleen was daar niet veel aan. Die stond droog.

's Avonds in het stadje gegeten. Nog nieuwe slippers in de boom gezocht voor René, maar zijn maat zat er niet tussen. Haha

Vandaag (zaterdag) zijn we naar de zoutpier (waar de boten aanmeren als ze zout komen ophalen) gereden om daar te snorkelen op zoek naar de schilpadden. Nou, die hebben we gezien. Prachtig. Regelmatig komen ze naar boven om adem te halen en dan zijn ze zo dichtbij (zie video). René heeft ze zelfs aangeraakt (zie video).

Seru LarguOnima Indian InscriptionsIndian InscriptionsLonely carHeerlijk, die ruige zeeSchoenen kwijt?Zo dichtbijkwam naar me toe zwemmenzo grootblauw blauw en nog eens blauw

1. Erica:
    24 juni 2019
    Liep een beetje achter ☺️ maar nu alles gelezen en foto's bekeken. Wat een mooie vakantie! Goede reis terug 🛫🛬