Gevalletje pech

1 augustus 2018 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Als je ’s ochtends vroeg wakker bent… wat doe je dan? Nou…wij zijn aan de wandel gegaan en bij Starbucks heerlijk een beker cappuccino/thee/chocomelk gehaald. Uiteraard met een lekker broodje erbij.

Vroeg uitgecheckt bij hotel en naar Long Beach (strand) gereden. Daar gewandeld en genoten van het uitzicht. Bij een buurtsupertje een doos met appel- en chocoladebroodjes gekocht. We hadden tenslotte nog niet ontbeten.

Om 10.00 uur konden we bij de fanshop van LA Galaxy terecht. Dennis wilde een shirt van Zlatan Ibrahimovic. We zagen spelers van het 1e elftal, maar helaas Zlatan niet.

Tijd om de camper op te halen. We waren lekker op tijd en alles verliet vlot. Samen met een medewerker de camper op schades gecheckt. Bleek bij de slide-out de geleider gebroken te zijn. Dit hadden ze zelf niet gezien maar was niet zo even te repareren. Deze camper kregen we niet meer mee. Gelukkig stond er nog een andere camper voor ons. Zelfde model, maar ander bouwjaar.

Spullen in de camper gegooid en naar de plek gereden waar we de huurauto moesten inleveren.

Na inleveren viel het ons op dat de vriezer wel koud begon te worden maar de koelkast niet. Teruggereden naar camper verhuur. Die schrokken al… zijn ze daar al weer?

De monteur erbij gehaald en erna gekeken. Hij zag niets gek. Koelkast op gas gezet ipv stroom en dan zou het vanavond beter moeten gaan. Zo niet dan mogen we morgen bellen en komt er een monteur naar de camping waar we nu staan. Is wel noord LA ipv zuid. Hopen dat de koelkast vannacht koud wordt en dat hij niet kapot is.

Vroege vogels uitjeUitzicht op zeeMemorial pierLA GalaxyLA Galaxy stadionBig camper

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Nixo:
    2 augustus 2018
    Wat een leuke verslagen. Enne, ik zie geen camper. Wel een complete woning op wielen. Met een bekende bij de voordeur...
    Veel plezier verder!
  2. Youp van Hees:
    2 augustus 2018
    beetje klein dingetje maar goed het blijft behelpen op zo'n tourtochtje ;-)
  3. Erica:
    2 augustus 2018
    Het avontuur is begonnen! Vroeg wakker en dat blijft nog wel even zo met als voordeel lekkere lange dagen. En tegen de tijd dat je eraan gewend bent ga je weer terug en begint het hier weer opnieuw :)

Heel veel plezier!
  4. Jeanne:
    2 augustus 2018
    Ja dat is het avontuur er gebeuren dingen die niet gepland zijn. Maar een mooie kamper hoor. Hopen dat de koelkast het doet. En smaakt de koffie daar beter als hier? Veel plezier.Groetjes.
  5. Wil Kennis:
    van Ome Wim en tante Joke, Dat word een belevenis mooie foto's
    en we gaan de reis volgen, als er wat is hoor of zien we het wel.