Rondje Noord

18 juni 2019 - Kralendijk, Nederlandse Antillen

Gisteren (maandag 17-06) was het redelijk bewolkt en waaide stevig. Ideaal voor een rondje toeren met de auto. We hebben een rondje noord gedaan. Via Kralendijk langs de westkust naar het noorden gereden. Totaal andere kust dan het zuiden van Aruba. Maar wederom een prachtige natuur.

Zonder dat we het eerst in de gaten hadden stonden we met onze auto vlakbij een bijennest. Was effe schrikken maar ook bijzonder.  Ook hebben we genoten van een osprey (zeearend?) die zijn gevangen maaltje aan het oppeuzelen was.

Via het Gotomeer waarin we van dichtbij flamingo's zagen (zie ook video) zijn we naar het stadje Rincon gereden. Daar keken we op de weg oog in oog met een ezel. Hij hoopte dat we wat lekkers hadden, maar helaas, dat hadden we niet.

Via de westkust weer naar Kralendijk gereden waar we 's middags de zee opzochten voor een verfrissende duik.

Hoeveel jaar is hierover gedaan door de zee?Mooie kust met vele kleuren zeeOeps, niet schrikken1000 stepsTip tap top, de cactus heeft een hoedje opHet water gaat helemaal onder de rots doorWaar is het krabbetje nou?Verstoppertje onder de steenIk vind jou liefOspreyGotomeermooie vogelszo dichtbijHeb je wat lekkers voor me?

1. Nel van Rhijn:
    18 juni 2019
    top foto's en leuke verslagen. 👍
  2. Martin:
    19 juni 2019
    Aruba? Je bent toch op Bonaire??
    😂
    Weer mooie foto’s!