Terug in LA

19 augustus 2018 - Santa Monica, California, Verenigde Staten

Gisteren zijn we weer teruggekeerd naar ons beginpunt. Los Angeles. Onderweg nog een pitstop gemaakt langs de snelweg. Komen we daar toch een Nederlander tegen!! We herkenden gelijk dat het een Nederlander was (zie foto). Samen met Toon (zo heet hij) een bakkie koffie gedronken.

In LA aangekomen zijn we gelijk doorgereden naar de autoverhuurder voor 2 dagen een gewone auto zodat we vandaag niet met de camper door LA hoeven te rijden.

Gistermiddag zijn we met de auto naar Santa Monica Beach en Pier geweest. Heerlijk op het strand vertoeft en de zee ingedoken en daarna nog even over Santa Monica Pier rondgelopen. Erik heeft een LA pet gekocht.

Komen we terug bij de auto heeft er iemand tegen onze auto aan gereden met in of uit parkeren. Gelukkig hadden we een bumper to bumper verzekering afgesloten en kost het ons geen geld. Voor de zekerheid nog even terug langs de autoverhuurder gereden. We moeten een schadeformulier invullen en we konden zelfs een andere auto krijgen als we wilden. Nou, dat hoeft niet want de auto rijdt verder prima.

Komen we aan op de campground zien we gelijk 2 stelletjes die we ook op de campground in Las Vegas hadden ontmoet. Wat een toeval weer.Een Nederlander!!Toon de Harley Davindson manPlonzen in de zeeSunshineCannabis kopen?Schade aan onze huurautoVlaggenfestijnSanta Monica Pier

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Youp van Hees:
    21 augustus 2018
    he sneu van die schade maar een fijne afsluiter ff 2 dagen rust na al dat gereis ;-). rustige thuisreis
  2. Melinda:
    21 augustus 2018
    wat een klein land dat je elke x nederlanders en bekende tegen komt. Goed insmeren rene en fam. Wat een toffe reis hebben jullie gemaakt.
  3. Wilma:
    21 augustus 2018
    Heerlijk reis. Goede vlucht naar NL.
  4. Jeanne:
    21 augustus 2018
    Ja Nederlanders kom je overal tegen. Een reislustig volk. Een goede vlucht naar Nederland. Groetjes