3 (parken) in 1

8 augustus 2018 - Zion National Park, Utah, Verenigde Staten

Vandaag verslag van 2 dagen, daar we gisteren slechte wifi hadden.

Gisteren van Monument Valley naar Bryce Park gereden. We kwamen weer langs  Grand Canyon park en hebben de Glen Canyon Dam nu vanaf de weg gezien en overheen gereden. Einde middag aangekomen op de campground in Bryce park en doken we gelijk het zwembad(je) in. Ja, de wereld is klein, want we kwamen daar een collega waterpolo scheidsrechter tegen. ’s Avonds gezellig met z’n achten naar Ebenezer’s Barn & Grill (tip van wandelmaatje Wilma) geweest. Amerikaanse maaltijd gegeten en gelijktijdig optreden van 3 countryzangers. Na afloop bij de camper met z’n achten een potje gekaart. Was gezellig. De nacht was minder… BRrrrr…. Wat was het koud. 7 graden maar.

Vanmorgen met de shuttlebus door Bryce Park gegaan. Ook dit is een prachtig park. Wat een kleuren.

Vanmiddag naar Zion Park gereden en ook hier even lekker geplonsd. We staan hier 2 nachten. Break in de week. Lekker relaxen voordat we doorgaan naar Las Vegas.Loslopend wildBijzonderGlen CanyondamOpa DennisEbenezer's Barn & Grillnaughty boyMooi uitzichtBryce 1Bryce 2Bryce 3Campingplaats Zion

1. Oma Weerstand.:
    9 augustus 2018
    Wat genieten jullie!!! Mooie foto's allemaal
  2. Egbert vonk:
    9 augustus 2018
    Mooie foto's en indrukwekkend die mooie bergen landschappen en erik wel bevrijden hoor
  3. Wilma:
    9 augustus 2018
    Wandelmaatje Wilma heeft 6 jaar geleden ook enorm genoten. Kon niet anders dan dat dit voor jullie netzo fijn zou worden. Echt een geweldige reis. Superfijn.
  4. Jeanne:
    9 augustus 2018
    Geweldige foto`s. Het is schitterend daar. Veel plezier in Las Vegas .