Dessert storm

11 augustus 2018 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vanmorgen zijn Dennis  en Erik naar South Premium Outlet Las Vegas geweest. Daar hebben ze wat shirts en schoenen gekocht van bekende merken zoals Calvin Klein. Op sommige artikelen wel 70% korting. Dat is leuk shoppen.

Einde middag zijn we naar Tropicana gegaan op de Strip. Naar de magic show van David Goldrake. We hadden een mazzeltje. We mochten op VIP plaatsen zitten en zaten dus vlak vooraan. Mooie show, je snapt geen snars van die trucs.

Na de show ging Dennis nog een gokje wagen (zie video). Het geld ging sneller op dan dat je tot tien kon tellen.

Omdat we morgen een lange rit voor de boeg hebben besloten we op tijd naar de Uber taxi ophaalplek te gaan voor de terugreis naar de campground. Komen we buiten blijkt er een zandstorm te zijn. Whow…. Dat is heftig. 10 Minuten ervoor waren we ook nog buiten geweest en toen was er niets aan de hand. De Uber hebben we laten zitten en zijn in de eerste de beste gewone taxi gestapt, want we hadden onze zonwering nog uitstaan bij de camper. En ook onze zwemkleding hing eraan.

Gelukkig reed de taxichauffeur aardig door en waren we snel op de campground. Waarschijnlijk heeft de grote camper die naast ons staat de meeste wind opgevangen, want wij hebben geen schade. We zagen bij andere campers wel schade. Ook hebben we van een andere camper alle was bij elkaar geraapt dat overal heen gewaaid was. Die hadden vanmorgen veel kleding gewassen en dat lag op tafel en op de voorkant van de camper te drogen. (ja, want ophangen mag niet)

Op dit moment dat ik dit schrijf is de bui voorbij maar flitst het nog wel in de lucht. Het was een bijzondere afsluiting van ons bezoek aan Las Vegas.David GoldrakeVIP familyNaar welk scherm kijk jij?Dust storm alarmLas Vegas bij dagLas Vegas bij nacht

1. Wilma:
    12 augustus 2018
    Leuke verhalen. Prachtige foto's. Op naar de volgende bestemming.
  2. Erica:
    12 augustus 2018
    Nederlands zijn blijkbaar een reislustig volk. Een (Amerikaanse) eigenaar van een campground heeft ooit tegen ons gezegd: the Dutch are like cockroaches, they're everywhere ...

Erg leuk om op deze manier met jullie mee te reizen. Grand Canyon, Bryce Canyon en de bloedhitte in Las Vegas, heel herkenbaar allemaal. Ook wij hadden daar voor het eerst 's-nachts de airco aan terwijl we in Bryce nog fleecedekens gekocht hadden omdat het zo koud was.

En Ciska, het klopt hè: je mag niet overal de was buiten hangen :)
  3. Jeanne:
    12 augustus 2018
    zo ook een zandstorm meegemaakt. Lijkt mij niet prettig al dat zand in de lucht, maar gelukkig geen schade.
  4. Nixo:
    13 augustus 2018
    is dat jouw voorraad zure bommen om de vakantie door te komen Rene?